CREARE SI OPTIMIZARE PORTALURI DE REDUCERI

DORITI MAI MULTE INFORMATII?

De ce sa dezvolti un portal de reduceri online

 

Piata de site-uri ce ofera cupoane si reduceri online a inceput sa ia amploare si in Romania. Acestea sunt privite, in primul rand, ca modalitati de promovare; functia comerciala exista si ea, insa nu este caracteristica principala a acestui gen de portal.

Istoria site-urilor ce ofera vouchere de reduceri a inceput in 2008, in Chicago, odata cu lansarea Groupon (nume derivat din “group coupon”). In Romania, afacerea a inceput sa prinda radacini abia in toamna anului trecut, insa piata a evoluat rapid; in prezent, exista peste 60 de astfel de portale active in tara noastra. Receptivitatea publicului este si ea in continua crestere, iar scepticismul privind modalitatile de plata online este tot mai rar intalnit in randul romanilor.

Un portal de reduceri online functioneaza astfel: companiile (frecvent din mediul sportiv, terapeutic sau de entertainment) castiga vizibilitate, prin oferirea unor reduceri ce variaza intre 35 si 99%. Site-urile de vouchere castiga din comisioanele obtinute de pe urma cupoanelor vandute clientilor finali.

Factorul principal in acest proces il reprezinta atragerea unui numar cat mai mare de abonati, care sa primeasca, periodic, ofertele companiilor prin email. Indicatorii de audienta sunt numarul abonatilor la newsletter sau numarul fanilor pe Facebook.

 

Ce avantaje prezinta dezvoltarea unui portal de reduceri online

 

Site-ul va prezenta ofertele de actualitate, in ordinea importantei; astfel, in primele pagini vor fi afisate cele mai relevante vouchere, in functie de interesul cumparatorilor, de notorietatea firmei care le ofera, de valabilitate etc. Fiecare oferta va contine detalii; acestea vor fi afisate dupa un template general, prezentand toate informatiile necesare.

Sistemul de functionare este unul simplu: dupa efectuarea platii ofertei, utilizatorii inregistrati isi vor putea printa un voucher. Platile vor fi vizibile in modulul de administrare al portalului, alaturi de codul voucherului generat si detaliile privind identitatea utilizatorului. Autentificarea utilizatorilor se va face direct pe site, cu minimum de date. Ulterior, cand acesta va efectua prima plata, va fi nevoit sa recompleteze datele personale, pentru a putea fi salvat in baza de date a site-ului. Autentificarea le permite utilizatorilor accesul la un istoric al comenzilor precedente.

Portalul este usor administrabil. Aveti posibilitatea de a adauga/ edita/ sterge ofertele, categoriile si subcategoriile; de asemenea, puteti adauga sau sterge imaginile aferente ofertelor. Imaginile introduse vor fi redimensionate automat, conform cerintelor de design. Paginile se vor afisa in meniu pe masura ce sunt introduse datele in administrare, in mod automat. Cautarea ofertelor in site va putea fi facuta in functie de anumite criterii, precum orasul catre care sunt destinate, domeniul in care activeaza firma care ofera reducerea etc.

Site-ul va beneficia de integrarea cu un modul de plata online. De asemenea, portalul va avea o pagina de contact, care va cuprinde un formular de contact si un text cu date administrabile(numar de telefon, adresa etc).

Portalele de reduceri trebuie sa ofere posibilitatea pastrarii unei legaturi stranse cu potentialii clienti, astfel ca sunt absolut necesare urmatoarele facilitati: crearea unui modul de newsletter cu functionalitate complexa (trimiterea ofertelor in functie de categorii, trimiterea de atentionari atunci cand ofertele sunt pe cale sa expire etc), crearea unui modul RSS cu integrare Facebook si Twitter si crearea unor pagini (conturi business) pe cele mai relevante retele de socializare (Facebook, Twitter).

 

Ce servicii oferim, in dezvoltarea unui portal de reduceri

 

Dezvoltarea site-ului si a sistemului de administrare

Site-ul va fi extrem de usor de administrat; categoriile, subcategoriile, ofertele, fotografiile atasate, textele functionale etc vor putea fi, toate, editate/ sterse. De asemenea, aveti posibilitatea sa adaugati altele noi intr-un mod foarte simplu. Paginile noi vor fi afisate in meniu in mod automat, dupa introducerea lor din administrare.

Un aspect foarte important este acela ca ofertele vor putea fi cautate/ selectate in functie de orasul unde sunt valabile; pentru fiecare oferta in parte, vor putea fi introduse harti din Google Maps.

 

Creatie grafica pentru site (webdesign)

Designul va fi conform cerintelor dumneavoastra, orientat spre functionalitate si realizat in paradigma Web 2.0. Putem, de asemenea, sa cream un logo pentru portalul dumneavoastra. Webdesignul va fi optimizat pentru toate browserele majore existente pe piata.

 

Optimizare on page pentru motoarele de cautare (SEO)

Site-ul va fi optimizat automat dupa numele paginilor, tinandu-se cont de toate normele pe care le impune SEO on page. Stabilirea cuvintelor cheie se va face in urma unei analize si a aprobarii de la beneficiar. Site-ul va contine doar link-uri SEO friendly.


ultimele portaluri de reduceri